جمعه ۱۷ دی ۰۰ ۱۹:۲۱ ۲۰ بازديد
خلاصه كتاب رفتار مصرف كننده سولومون
دانلود خلاصه كتاب رفتار مصرف كننده سولومون زبان:فارسي حجم:21 مگابايت 119 صفحه
بخشي از فايل:
رفتار مصرف كننده
مطالعه فرايندهاي مربوط به انتخاب ,خريد,استفاده ويا دور ريختن محصولات, خدمات, افكار و يا تجارب از سوي افراد
براي برطرف كردن نيازها و اميال است .
نظريه نقش : مصرف كنندگان بازيگران صحنه بازار هستند
يك مصرف كننده ممكن است يك مصول را بخرد, استفاده كند و كنار بگذارد ولي افراد مختلف ممكن است اين كاركردها
را به روشهاي متفاوتي انجام دهند.همچنين ميتوانيم مصرف كنندگان را به عنوان بازيگراني در نظر بگيريم كه به
محصولات متفاوتي احتياج دارند تا به آنها براي ايفاي نقش هاي مختلف كمك كنند. بنابراين گاهي از اوقات بسته به نمايشي
كه در آن زمان بازي مي كنند تصميمات مصرف خود را تغيير مي دهند . معيارهايي كه در يك نقش خود براي ارزيابي
محصولات و خدمات به كار مي برند ، ممكن است با نقشهاي ديگرشان كاملا متفاوت باشد.